onderzoekt wat de jeugd beweegt

portfolio

OneTwentyone werkt met veel plezier voor diverse klanten. Commerciële partijen en non-profit instellingen. Grote bedrijven of kleine ondernemingen. Allemaal werken ze voor en met jeugd. In mijn portfolio kunt u meer lezen over een aantal afgeronde opdrachten.

Bent u ook op zoek naar inzichten die u helpen de jeugd te begrijpen? OneTwentyone doet onderzoek in alle fases van het realiseren van een succesvol product, dienst, website, game of campagne. Lees hier meer over OneTwentyone

portfolio

  • Home
  • Blog
  • Portfolio
  • Kennisdelen
  • Contact

portfolio

OneTwentyone werkt met veel plezier voor diverse klanten. Commerciële partijen en non-profit instellingen. Grote bedrijven of kleine ondernemingen. Allemaal werken ze voor en met jeugd. In mijn portfolio kunt u meer lezen over een aantal afgeronde opdrachten.

Bent u ook op zoek naar inzichten die u helpen de jeugd te begrijpen? OneTwentyone doet onderzoek in alle fases van het realiseren van een succesvol product, dienst, website, game of campagne. Lees hier meer over OneTwentyone

  • 2009-09-18 13:15

    Jongen blij

    “Als er ruzie is, dan wil je dat gewoon zien!” Jim, 10 jaar.

    KRO/NCRV (SPANGAS)

    OneTwentyone heeft een onderzoekssprint gedaan met een interdisciplinair team van KRO/NCRV en we hadden daarbij een coachende rol. Wat inhoudt dat…
  • 2008-09-18 13:14

    tienermeisje klein

    “Ik vertel mijn ouders steeds minder. Maar ik heb wel vragen over veranderingen in mijn lichaam en allerlei gevoelens die ik heb.” Lucia, 18 jaar.

    GGD AMSTERDAM & STICHTING OPVOEDEN.NL

    De GGD Amsterdam en Stichting Opvoeden.nl hebben ons de opdracht gegeven een structurele vorm van jongerenparticipatie op te zetten. Met als doel...
  • 2007-09-18 13:14

    Young Professional klein

    “Het belangrijkste is dat een kind plezier heeft in lezen. Als het vlieguren gaat maken dan gaat de leesvaardigheid vanzelf omhoog.” Willem, leescoordinor bassischool 31 jaar.

    KONINKLIJKE BIBLIOTHEEK

    OneTwentyone doet hiertoe met Qrius vanaf maart 2017 diverse pilots scholen (PO en VO), verspreid over Nederland. Het onderzoek biedt handvatten ...
  • 2006-09-18 13:13

    Baby klein

    “Ik zou een pleintje maken in de winkel dan kun je daar allemaal dingen uittesten. Echt spelen dus.” Constance, 37 jaar, moeder van Tinq.

    INTERTOYS

    OneTwentyone deed diverse onderzoeken voor Intertoys in 2015 en 2016. Doel van de metingen in de winkels en op het hoofdkantoor was om inzicht te krijgen in aankoopproces en …
  • 2005-09-18 13:13

    Scholier blij

    “Ik heb me altijd zo alleen gevoeld, voor het eerst heb ik het idee dat iemand me echt begrijpt.” Tessa, 14 jaar.

    ALZHEIMER NEDERLAND

    OneTwentyone voerde in 2019 in opdracht van Alzheimer Nederland een onderzoek uit onder jongeren met een (groot)ouder met dementie...
  • 2004-09-10 13:12

    meisje klein

    “Iets met veel kleur dat aan de bomen groeit is vaak gezond” Amy, 11 jaar.

    ALBERT HEIJN

    Gezonde leefstijl bij jonge kinderen is belangrijk. Door kwalitatief en kwantitatief onderzoek onder kinderen en leerkrachten (groep 5 t/m 8 basisschool) te doen, krijgt …
  • 2003-09-11 13:11

    Jongen blij klein

    “Het moet boeiend zijn om lid te worden of te blijven. Meer acties gratis kaartjes. Financiele voordelen zijn erg belangijk. En je wilt dingen als eerste horen.” Theo, 16 jaar.

    AJAX SUPPORTERSVERENIGING

    De jongerenclub van de supportersvereniging van voetbalclub Ajax wilde zijn leden beter leren kennen en beter bedienen. Ik ging daarom in gesprek met …
  • 2002-09-12 08:37

    tienermeisje

    “Mijn kamer is vooral wit omdat het dan nog een beetje groot lijkt. Verder heb ik wat rode dingen, maar vooral van spullen die van thuis heb meegenomen.”Lisette, 19 jaar.

    HEMA

    Belangrijke doelgroepen van HEMA zijn ‘jonge moeders’ en studenten. In 2010 en 2011 voerde ik voor HEMA verschillende marktonderzoeken uit met
  • 2001-09-13 08:37

    Baby klein

    “Ik vind het belangrijker dat mijn kind zichzelf kan redden dan dat het gehoorzaam is.”Moeder Alicia, 3 jaar.

    NOW IT’S OUR TIME

    In 2012 heb mij samen met jongerenexperts Nina Hoek-Van Dijke en Marjolein de Jong verenigd in het Onderzoekscollectief Now It’s Our Time. Wij voerden 'onderzoeksexpedities' uit …
  • 2000-09-18 08:28

    Young Professional

    “Ik wil de ruimte krijgen om dingen te leren”, Robin 22 jaar.

    YOUNG CAPITAL

    Met vacatures voor studenten, starters en Young Professionals is Young Capital de schakel tussen jongeren en bedrijven. OneTwentyone werkt als kwalitatief onderzoeker intensief samen met de marketingafdeling om ...