OneTwentyone onderzoekt!
De producten die OneTwentyone biedt zijn: belevingsonderzoek, concept-testing, co-creatie, analyse van bestaande kennis binnen uw bedrijf en/of afdeling (mensen & cijfers) workshops en trainingen. En alles om de inzichten uit onderzoek op een inspirerende manier binnen uw bedrijf of netwerk te verspreiden. Denk aan: filmregistraties, infographics en brainstormsessies.
Opdrachtgevers
Ik werk voor diverse opdrachtgevers waaronder Koninklijke Bibliotheek, Stichting Opvoeden.nl & GGD Amsterdam, HEMA, KRO-NCRV, ABN Amro, Ajax, Stichting Kinderpostzegels, Villa Pinedo, Intertoys, Albert Heijn, Spotta, Natuurmonumenten, Young Capital, VeiligheidNL en diverse onderwijsinstellingen. Meer weten? Kijk op mijn OneTwentyone Linkedin pagina.
Wilt u meer weten? Of gewoon eens sparren over uw uitdagingen met kinderen en jongeren? Neemt u dan gerust contact met OneTwentyone op.
Waarom jeugd?
De jeugd heeft de toekomst. Jongeren zijn constant in beweging. Belangrijk dus om de vinger aan de pols te houden. We zijn het aan hen verplicht om hen serieus te nemen. Niet letterlijk geven wat zij vragen, maar de achterliggende motieven en wensen ontdekken. Om zo mooie, interessante en relevante producten, diensten en campagnes te maken. Die ook werken. Die gezien en gebruikt worden.
Wie ben ik?
Na mijn studie Media en Cultuurwetenschappen en Communicatiewetenschappen aan de UvA heb ik een aantal jaar als adviseur en onderzoeker bij Bureau Keesie gewerkt. Sinds 2008 heb ik mijn eigen bureau, OneTwentyone. Werken als zelfstandig ondernemer heeft als voordeel dat ik van begin tot eind aanspreekpunt voor de klant ben. Op basis van mijn kennis en ervaring met kinderen en jongeren kan ik adviseren wat u laat onderzoeken en welke methode daarbij het meest geschikt is. Voor de uitvoering kan ik gebruik maken van een uitgebreid netwerk van mensen waar ik eerder mee heb samengewerkt. Daardoor kan mijn kleine bureau projecten van elke omvang aan.
Mijn werkterrein omvat ook onderzoek onder docenten, ouders en andere opvoeders. Het is belangrijk om niet mee te gaan in de hypes over de jeugd maar om te begrijpen wat de doelgroep beweegt.
Omdat ik het belangrijk vind dat er duidelijkheid is in de samenwerking, werk ik met algemene voorwaarden in mijn projecten. Hier kunt u de Algemene Voorwaarden van OneTwentyone downloaden.