“Ik heb er echt zin van gekregen om mee te gaan doen aan deze actie. Het is echt zo spannend!” Judith, 11 jaar.

OneTwentyone voerde in opdracht van Stichting Kinderpostzegels een concept test uit op vijf basisscholen in Nederland. Met dit onderzoek leverden wij voldoende inzichten waarmee Stichting Kinderpostzegels het concept en de communicatie heeft kunnen aanscherpen.

Wij gingen daarvoor met behulp van stimuli in gesprek met leerkrachten en leerlingen uit groep 7 en 8 op basisscholen in Rotterdam, Almere, Utrecht/Nieuwegein, Hoogland, Hollandsche Rading. Tevens spraken wij de directeur van een basisschool.

Het leverde concrete aanpassingen op en tevens relevante punten voor discussie voor de organisatie. Inmiddels is bekend dat de hoogste voorinschrijving ooit is behaald!

Onderzoeksmethodes: diepte-interviews volwassenen en leerlingen en brainstormsessie Stichting Kinderpostzegels.

Voor meer methodes: bekijk onze onderzoeksmenukaart. Wij helpen u graag met het zoeken van de juiste vorm van onderzoek.