“Ik zou een pleintje maken in de winkel dan kun je daar allemaal dingen uittesten. Echt spelen dus.” Constance, 37 jaar, moeder van Tinq.

INTERTOYS
De winkels van Bart Smit, Toys XL en Intertoys gaan verder onder de naam ‘Intertoys’.

OneTwentyone deed diverse onderzoeken voor Intertoys in 2015 en 2016. Doel van de metingen in de winkels en op het hoofdkantoor was inzicht geven in het aankoopproces van speelgoed, achterhalen van de mening van de doelgroep over de huidige winkels en inventariseren van wensen en ideeën voor een nieuw winkelconcept. De resultaten aan de onderzoeken droegen bij aan een beter speelboek, winkels met meer beleving en inzichten met betrekking tot een nieuwe huisstijl.

Onderzoeksmethodes: diepte-interviews, concept-testing en observatie.

Voor meer methodes: bekijk onze onderzoeksmenukaart. Wij helpen u graag met het zoeken van de juiste vorm van onderzoek.