door Paulien admin

Portfolio item #10 KRO/NCRV

KRO/NCRV (SPANGAS)
OneTwentyone heeft een onderzoekssprint gedaan met een interdisciplinair team van KRO/NCRV en we hadden daarbij een coachende rol. Wat inhoudt dat… 

Lees meer...

door Paulien admin

Portfolio item #9 GGD Amsterdam en Stichting Opvoeden

GGD AMSTERDAM & STICHTING OPVOEDEN.NL
De GGD Amsterdam en Stichting Opvoeden.nl hebben ons de opdracht gegeven een structurele vorm van jongerenparticipatie op te zetten. Met als doel... 

Lees meer...

door Paulien admin

Portfolio item #6 Koninklijke Bibliotheek

KONINKLIJKE BIBLIOTHEEK
OneTwentyone doet samen met Qrius een inventariserend onderzoek naar de technische en inhoudelijke vormgeving van e-bookplatforms en het effect daarvan… 

Lees meer...

door Paulien admin

Portfolio item #3 Intertoys

INTERTOYS
OneTwentyone deed diverse onderzoeken voor Intertoys in 2015 en 2016. Doel van de metingen in de winkels en op het hoofdkantoor was om inzicht te krijgen in aankoopproces en …

Lees meer...

door Paulien admin

Portfolio item #2 Stichting Kinderpostzegels

STICHTING KINDERPOSTZEGELS
OneTwentyone voerde in opdracht van Stichting Kinderpostzegels een concept test uit op vijf basisscholen in Nederland. Met dit onderzoek ...

Lees meer...

door Paulien admin

Portfolio item #1 AH

ALBERT HEIJN 

Gezonde leefstijl bij jonge kinderen is belangrijk. Door kwalitatief en kwantitatief onderzoek onder kinderen en leerkrachten (groep 5 t/m 8 basisschool) te doen, krijgt  …

Lees meer...

Portfolio item #8 AJAX

AJAX SUPPORTERSVERENIGING
De jongerenclub van de supportersvereniging van voetbalclub Ajax wilde zijn leden beter leren kennen en beter bedienen. Ik ging daarom in gesprek met …

Lees meer...

door Paulien admin

Portfolio item #7 HEMA

HEMA
Belangrijke doelgroepen van HEMA zijn ‘jonge moeders’ en studenten. In 2010 en 2011 voerde ik voor HEMA verschillende marktonderzoeken uit met …

Lees meer...

door Paulien admin

Portfolio item #5 NIOT

NOW IT’S OUR TIME
In 2012 heb mij samen met jongerenexperts Nina Hoek-Van Dijke en Marjolein de Jong verenigd in het Onderzoekscollectief Now It’s Our Time. Wij voerden 'onderzoeksexpedities' uit …

Lees meer...

door Paulien admin

Portfolio item #4 FMN

FMN (BEROEPSVER. FACILITAIR MANAGEMENT)
In de discussie over het 'Nieuwe Werken' wilde Facility Management Nederland weten hoe Generatie Y (jongeren van 15 t/m 28 jarigen) ...

Lees meer...